مجمع رهروان امربه معروف در شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شد
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به اینکه این مجمع در همه در شهرستان‌های استان تشکیل شده گفت: اکنون ۱۸ هزار نفرعضو مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر هستند.
كدخبر: 42210
1397/08/15

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، سرهنگ خضر فقیه ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه این مجمع دارای سه رکن اساسی است اظهار داشت: مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم از رکن‌های مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر این نکته که مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر باید یک لشکر مطالبه‌گر تشکیل دهد افزود: اعضای مجمع رهروان امربه معروف  و نهی از منکر با تذکرهای لازم  زمینه ساز رعایت قانون برای حفظ عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه موارد می‌‌شوند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به اینکه این مجمع در همه در شهرستان‌های استان تشکیل شده گفت: اکنون 18 هزار نفرعضو مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر هستند که در حوزه تعامل و تفاهم در جامعه فعالیت می‌کنند.

سرهنگ فقیه، توسعه فرهنگ معروف‌ها و جلوگیری از منکرات را از اهداف تشکیل مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان موظف هستند بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه معروف‌ها و جلوگیری از منکرها تلاش کنند.

در این جلسه امام جمعه بندر دیر در سخنانی گفت: فرهنگ عمومی دارای دو حوزه سبک زندگی و عوامل وابسته به آن و نظم و انضباط اجتماعی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی تاکید کرد: تقویت فرهنگ عمومی و پالایش نقاط ضعف باید در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: امر به معرف و نهی از منکر از واجبات بزرگ فریضه الهی است که باید در جامعه ترویج شود.

در این نشست غلام حسینی و مریم دریانورد به عنوان مسئولان مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیر معرفی شد.

در این جلسه  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر هم گفت در یک سال گذشته 1.4 تن مواد مخدر در خور بردستان دیر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

سرهنگ فرهاد آراوند با تاکید بر برخورد با متخلفان بیان کرد: در یکسال گذشته ضمن برخورد قاطع  با قاچاقچیان و سوداگران مرگ مقدار زیادی مشروبات الکلی از سودجویان کشف شد.

منبع: