پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر؛
تظاهرات ۱۳ آبان امسال فریاد بی اعتمادی به امریکا بود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پیامی عنوان کرد: تظاهرات ۱۳ آبان امسال فریاد بی اعتمادی به امریکا بود.
كدخبر: 42204
1397/08/15

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز استان در تماشایی ترین تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای را منتشر کرد.

در این پیام آمده است: تظاهرات ۱۳ آبان امسال فریاد  چهل ساله بی اعتمادی ملت ایران بر سر امریکا بود.  تظاهرات ۱۳ آبان رمی جمرات دیگری علیه شیطان بزرگ، امریکا بود و حضور مردمی همان ترجمان امروزی پیام راهبردی هیهات منا الذله حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود.

فریادهای «هیهات منا الذله» و «مرگ بر امریکا» در یوم الله ۱۳ آبان در کران تا کران آسمان استان طنین انداز شد که خود نشانی از شکست تحریم های یک جانبه امریکا  علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت کلمه ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

از دریچه دوربین‌های خبری به وضوح شاهد بودیم، با اینکه ۱۳ آبان امسال، آغاز دور جدید تحریم های گسترده،  یک جانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران بود، مردم با حضوری حماسی‌تر از سال های قبل، پرشورتر فریاد مرگ بر امریکا را سر داده و بر نیرنگ های امریکا پیام مرگ بفرستند.

۱۳ آبان امسال نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیرایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نه» بزرگ به امریکای دشمن شماره یک بشریت و  سیلی محکمی علیه ترامپ رئیس جمهور ابله و دولتمردان دیکتاتورش بود.

مردم از همه اقشار در یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا قاپ امپراطوری رسانه‌ای در دنیا را از حماسه حضور وحدت بخش خود، حیرت زده کرده و به دشمنان قسم خورده انقلاب همانان که تاب دیدن چهل سالگی انقلاب  را نداشتند، پیامی روشن دهند.

در مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان حسینیان زمان، علیه یزیدیان دوران شوریدند. این تظاهرات بزرگ و سراسری ملت شجاع، استکبار ستیز و عاشورایی ایران حاوی پیام تاریخی به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن آمریکای جنایتکار در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت، کشور، انقلاب و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که آماده می شود تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را به جشن بنشیند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تشکر مجدد از مردم فهیم و لحظه شناس استان بوشهر، از تمامی مسئولان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳آبان در سراسر کشور، اصحاب محترم رسانه‌ها، جراید، مطبوعات و خبرگزاری‌ها و به ویژه صدا و سیمای مرکز بوشهر که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم ولایتمدار استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌کند و به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهه خضوع و تواضع می ساید و بر دستان ملت قهرمان ایران به رسم ادب و احترام بوسه می زند.

 

منبع: