مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد:
برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر/ آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱ آذرماه
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر در حال برگزاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۱آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
كدخبر: 42188
1397/08/15

به گزارش مبشرین، عبدالله نجفی، صبح امروز در نشست فعالان رسانه پیرامون برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، حساس کردن مسؤولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در خصوص موضوعات جشنواره، عنوان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج وحوزه های اقدام، اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفاع مقدس، خدمات اجتماعی محرومیت زدایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی از موضوعات کشوری جشنواره بوده و مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی نیز از موضوعات استانی آن محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تاریخ ارسال آثار تا ۲۱ آذر97  می باشد، ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب  تیتر، خبر، گزارش،  یادداشت، عکس،  گرافیک،  کاریکاتور، موشن گرافی، مستند، فیلم اجرا می شود و علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۲۱ آذر ۹۶ الی ۲۱ آذر ۹۷ خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال نمایند.

نجفی اضافه کرد: هر شرکت کننده می تواند در دو قالب و در هر قالب سه اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل abouzar.festival@gmail.com ارسال نماید و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز به شماره همراه 09300118151 تماس حاصل نموده و یا به صفحه اینستاگرام  abouzar.festival  مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز به اهمیت برگزاری جشنواره اشاره نمود و افزود: با توجه به تاثیرگذاری و نقش آفرینی مثبت این جشنواره در فضای رسانه های استان و به تبع آن فضای عمومی امسال نیز همچون سال های گذشته در این رویداد رسانه ای فرهنگی مشارکت کرده و از آن حمایت می کنیم.

فاطمه صفری زاده ادامه داد: با نگاهی به موضوعات استانی جشنواره متوجه می شویم که نیازسنجی و مطالعه جهت ایفای نقش رسانه ها در مسیر حل معضلات استان انجام و سپس این موضوعات انتخاب شده است.

شایان ذکر است این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، برگزار می شود.

منبع: