حضور باشکوه دانش آموزان و مردم ولایت مدار شهر آبدان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان
همزمان با سراسر کشور مردم شهر آبدان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.
كدخبر: 42174
1397/08/14

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، همزمان با سراسر کشور مردم شهر آبدان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در این مراسم اظهار داشت: امروز روز جوان انقلابی است، حضور انقلابی این نوجوانان عزیز از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هماهنگ و منسجم و بصیرانه خود که در مقابله با رژیم ستم شاهی و مبارزه با استکار جهانی که در دوران پیروزی انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی و امروز هم در جبهه و جهاد اقتصادی با یاری خدا 40 سال این انقلاب را در خط مستقیم الله به جلو ببرند و این پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه آبدان افزود: استکبار جهانی و یارانش جمع شدن تا این نهال را از خاک بکنند اما روز به روز این نهال قوی تر شد. آنهایی که می گویند ان کسانی که زمان پیامبران معجزه دیده اند و ایمان نیاورده اند چه انسانهای کم عقلی بوده اند؛ هشت سال بر علیه ما جنگ نظامی راه انداختند اما باز هم نتوانستن یک وجب از خاک وطن را تصرف کنند.

وی بیان داشت: در طول 200 سال گذشته هر کشوری به ایران حمله  پیروز شده و قسمتی از خاک ایران را جدا کرده است اما برای اولین بار بعد از پیروزی انقللاب همه ی دنیا بر علیه این کشور دست به دست هم دادن اما نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند ایا این معجزه الهی نیست.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان داشت: قطعا و حتما جوانان ایرانی روزی را خواهند دید که همه دنیا در سیطره آنها خواهد شد و نظام اسلامی تنها نظامی است که بر عالم حکومت می کند.

منبع: