مسئول بسیج رسانه بوشهر:
چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود
مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر برگزار می‌شود و زمان ارسال آثار تا ۲۹ آذرماه خواهد بود.
كدخبر: 42167
1397/08/14

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، عبدالله نجفی یکشنبه‌شب در نشست هماهنگی جشنواره ابوذر اظهار داشت: بوشهر از استان‌های برتر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و سال گذشته ۳۰۰ اثر به جشنواره راه یافت و ۲۵ فعال رسانه‌ای تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی اصحاب رسانه در این چهار سال برگزاری این جشنواره از رشد خوبی برخوردار بوده و نشان دهنده این است خبرنگاران استان برای تولید و تهیه آنها وقت زیادی صرف کرده‌اند.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اضافه کرد: آثار این جشنواره در قالب تیتر، خبر، گزارش، عکس، گرافیک، کاریکاتور، موشن‌گرافی، مستند و فیلم است.

وی ادامه داد: موضوعات استانی برای این جشنواره مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی بوده و به آثار برتر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ابوذر ۲۹ آذر خواهد بود، تصریح کرد: هر شخص می‌تواند در دو قالب آثار خود را ارسال کند.

وی اظهار داشت: هدف این جشنواره ایجاد جریانی در رسانه‌ها برای افزایش انگیزش و پرداختن به موضوعات و اولویت‌های اصلی کشور نظیر خشکسالی و مصرف بهینه برق و ... است.

منبع: