قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
13آبان همه گرایشها شعارشان ضداستکباری خواهد بود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تهدیدهای سردمداران رژیم مستکبر آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: فردا مصادف با 13 آبان آحاد مردم و مسئولان با هر ایده، گرایش، حزب و تشکلی با شعار مشترک ضد استکباری در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهند کرد.
كدخبر: 42142
1397/08/13

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، نصرت الله لطفی ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کشور با تشریح رویکرد و سیاست ها و اهم برنامه های مراسم یوم الله 13 آبان افزود: این مراسم با شعار هیهات من الذله آغاز و با قرائت قطعنامه پایان می یابد.
وی با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیرگذار رسانه ها در پررنگ تر کردن این روز، گفت : بیش از چهارهزار خبرنگار و تصویربردار، مراسم 13 آبان را پوشش خواهند داد.
وی افزود: در تهران نیز 120 خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از 600 عکاس و خبرنگار حماسه تاریخی 13آبان را پوشش خبری خواهند داد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال روز سیزده آبان مصادف شد با دوره دوم تحریم‌های شیطان بزرگ و مردم ما نشان خواهند داد، مردمانی هستند که تمامی سختی‌ها و تحریم‌های ظالمانه سردمداران مستکبر آمریکا را پشت سر خواهند گذاشت.
لطفی افزود: این مردم دوران جنگ تحمیلی و سخت‌ترین شرایط را در مقابل دشمن بعثی ایستادند و در نهایت در مقابل مستکبرین به پیروزی نائل شدند.
وی یادآور شد: در سالی که با عنوان 40 سالگی انقلاب اسلامی شناخته شده است در ماه‌های گذشته شاهد بودیم که مردم ما تحریم‌های ظالمانه آمریکا را با همت، درایت و بصیرت خود یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.
قائم مقام شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 13 آبان امسال روز تفسیر و تحقق شعار غیرت انقلابی «هیهات من الذله» و «مرگ بر آمریکا» است و مردم در روز استواری (فردا 13 آبان) در مقابل ترفندهای استکباری آمریکا این دو شعار را سر خواهند داد.
وی با اشاره به برنامه های مختلف در نظر گرفته شده برای روز سیزده آبان، افزود: نواختن زنگ استکبار ستیزی در بیش از 105 هزار مدرسه سراسر کشور راس ساعت 8 صبح، برپایی نمایشگاه بصیر و عکس با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری میزگرد های دانشجویی با حضور تشکل های دانشجویی در محل لانه جاسوسی، حضور یکپارچه خانواده شهدا به ویژه شهدای هسته ای و مدافع حرم را از جمله این برنامه ها است.
لطفی خاطرنشان کرد: قرار است در پایان این مراسم بیانیه دانش آموزی، دانشجویی و قطعنامه سراسری با عنوان آخرین مواضع ملت بزرگ و شریف ایران قرائت شود.
وی از همه آحاد مردم، مسئولان و دلسوزان نظام درخواست کرد در این روز حساس با حضور یکپارچه خود و با بصیرت حماسه دیگری را به عنوان برگ زرین ماندگار در این مرز و بوم ثبت کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در یکهزار نقطه از کشور مراسم یوم الله13 آبان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مراسم ساعت 9 و30 دقیقه صبح در سراسر کشور و در تهران نیز در محل سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) با سخنرانی سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب برگزار می شود.
لطفی درادامه همچنین به حضور شخصیت‌های حقیقی، حقوقی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف کشور برای شرکت در آیین یوم الله 13آبان اشاره کرد و افزود: با حضور شخصیت های نظامی، کشوری، حقیقی و حوزوی در استان‌ها این مراسم در بیش از یک هزار نقطه کشور برگزار خواهد شد.
وی با تشریح برنامه حضور و سخنرانی مسئولان و مقامات کشوری و لشکری ،یادآور شد: آیت‌الله احمد خاتمی در کرمان، عزت الله ضرغامی، در رشت، حسین صفار هرندی در قزوین، سردار حسین اشتری در اصفهان، آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل در بوشهر، حسین مظفر در مشهد، مقدم‌فر در آذربایجان غربی، سردار محمدرضا نقدی در البرز، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان جنوبی، حسین شیخ الاسلام در خراسان شمالی و مهدی چمران در اهواز سخنرانی خواهند کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح رویکرد سیاست‌ها و اعلام اهم برنامه‌های مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال با اشاره به ادامه تهدیدات سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی، روند ادبیات زورگویانه و اهانت آمیز ترامپ و تروریست خواندن مردم ایران، تصریح کرد: «هیهات من‌الذله» شعار امروز مردم ایران است که از آموزه‌های سالار شهیدان بوده و پس از 40 روز عزاداری ماه محرم و اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها عاشق عاشورا و کربلا در مسیر راهپیمای اربعین آن را معنای واقعی بخشید.
لطفی اضافه کرد:‌در سالی که به عنوان چهل سالگی انقلاب اسلامی شناخته شده و شاهدیم که در ماههای اخیربا تحریم‌های ظالمانه آمریکا روزهای سختی را سپری می‌کنیم در مناسبت‌های پیش رو از جمله مراسم گرامیداشت 13 آبان شعارهای ارزشی «ما همچنان ایستاده‌ایم»،‌«ما می‌توانیم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و «هیهات من‌الذله» در سراسر کشور تجلی خواهد یافت.
وی تاکید کرد: امسال چندمین بار به دنیا و به همه آحاد مردم منطقه و کشورمان اثبات شد که رژیم ددمنش آمریکا، کماکان دشمن شماره یک بشر و دشمن شماره یک مردم شریف ایران اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: به شکرانه چهل سال پایداری و شکست توطئه دشمن که قدر مسلم این جنگ خاص تحمیلی آمریکا از نوع روانی اقتصادی و عملی بر ملت ایران هم در آینده نه چندان دور با شکست مفتضحانه مواجه خواهد شد مردم ما مصمم هستند یکپارچه، با انسجام، با بصیرت، دست در دست هم بار دیگر با حضور خود درمراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حماسی پرشور دیگر را خلق خواهند کرد.

منبع: