۱۳ آبان؛ روز استوارى ملت ایران و دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های انقلاب
ملت غیور و حماسه‌ساز ایران اسلامی همچون گذشته ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از خط سیدالشهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهد داد.
كدخبر: 41174
1397/08/12

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، ملت غیور و حماسه‌ساز ایران اسلامی همچون گذشته ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از خط سید‌الشهداء(ع) و پیروی از حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال نیز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد.

۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ است که اقشار مختلف مردم امسال نیز همچون گذشته با راهپیمایی پرشور و تاریخ‌ساز خود در این روز علیه اقدامات آمریکای جنایتکار،  فریاد عدالت، استقلال و آزادی سر خواهند داد.

در آن روز تاریخی دانشجویان پیرو خط امام(ره) با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ و به دنبال آن درماندگی آمریکا که از این حرکت شجاعانه فرزندان ایران مبهوت ماند، به همه کشور‌های اسلامی نشان دادند که نباید از قدرت استکبار جهانی ترسید و باید با ایمان به خداوند در مقابل ظلم و ستم و توطئه‌ها ایستادگی کرد.

همچنین باید تأکید کرد که ۱۳ آبان نماد وحدت و انسجام ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و به عبارتی به صراحت می‌توان اذعان کرد که در آن روز دفاع همه جانبه ایرانیان ولایتمدار از ارزش‌های نظام و انقلاب بود.

البته ۱۳ آبان امسال هم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و مشت گره آهنین خود با شعارهای مرگ بر آمریکا و رژیم غاصب اشغالگر یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به رخ جهانیان نشان خواهند داد. ان‌شاء‌الله

منبع: