شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
13 آبان تجلی قیام عاشوراست
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای سیزدهم آبان را «تجلی حقیقی و مولود عینی حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی» توصیف کرد که باعث بیداری ملت‌ها و جهانشمولیت شعار «مرگ بر آمریکا» و تنزل جایگاه امریکا در افکار عمومی شد.
كدخبر: 41135
1397/08/12

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیۀ خود اعلام کرد: تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان صبح یکشنبه در تهران و سراسر کشور، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام پایداری و مقاومت جانانۀ ملت انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.
بر اساس این اطلاعیه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین (ع) و لبیک به ندای جاودان «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) در ظهر عاشوراست.
«40 سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر 40 سال خباثت و شرارت و جنایت و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، باعث بیداری ملت‌ها و جهانشمول شدن شعار «مرگ بر آمریکا» و تنزل جایگاه امریکا در افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد».
این شورا از مردم عاشورایی ایران دعوت کرد در «تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان»، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان دوباره مهر تایید زنند.
«مـراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان» صـبح یکشنبه در سـراسـر کشـور برگزار می‌شود.
زمان و مکان برگزاری این برنامه در تهران ساعت 9 و 30 سیزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا (در خیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح) است.

منبع: