ایمانی خوشخو عنوان کرد:
ورود پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به رویداد اربعین
رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ضمن تأکید بر ظرفیت اربعین در حوزه ایده‌پردازی، از ورود این پارک به این رویداد دینی خبر داد.
كدخبر: 41086
1397/08/09

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، محمدحسین ایمانی خوشخو، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، در پاسخ به این سؤال که در حوزه دینی چه برنامه‌هایی در پارک علوم و فناوری‌های نرم دارید؟ گفت: یکی از کمیسیون‌‌های این پارک کمیسیون فرهنگ و دین است و از این پس جلساتی را با حوزه‌هایی که در این باره فعالیت می‌کنند از جمله سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و نهادهای قرآنی جهاد برگزار می‌کنیم تا ساختارمندتر و هماهنگ‌‌تر فعالیت کنیم.

وی یکی از حوزه‌های مهم این پارک را ایونت‌‌ها یا همان رویداد‌های فرهنگی دینی بیان و اظهار کرد: از چند سال قبل در این باره شروع به کار کرده‌ایم و یک پایان‌نامه دوره دکتری درباره رویداد اربعین نیز در دانشگاه علم و فرهنگ با موضوع ابعاد میان فرهنگی ابررویداد اربعین تدوین شده است. این رویدادها حتماً جزو فعالیت‌های کاری ما خواهند بود و بیشتر به معرفی ظرفیت اربعین در حوزه ایده‌پردازی خواهیم پرداخت.  

ایمانی خوشخو تصریح کرد: اربعین دریای جوشانی است که قطره قطره از آن آب برمی‌داریم و اگر در فکر بهره‌برداری مناسب از آن برای ترویج ارزش‌های اسلامی نباشیم این نگرانی هست که از این رویداد در مسیرهای نادرست استفاده شود. بر همین اساس حتماً در حوزه اربعین در بخش رویدادهای پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌دهیم. 

منبع: