مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی زائران اربعین در «مسجدکوفه»
دبیرخانه مسجد کوفه در مسیر زائران اربعین حسینی مراکزی را در این مسجد و بیرون آن برای پاسخگویی به سوالات شرعی زائران راه اندازی کرده است.
كدخبر: 40674
1397/07/30

به گزارش مبشرین به نقل از «موقع مسجدالکوفه» همزمان با حضور میلیونی زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، دبیرخانه مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن برای ارائه خدمت به زائران، شعبه استفتائات را وابسته به امور دینی این مسجد راه اندازی کرده و به سوالات شرعی زائران پاسخ می دهد.

 

هادی زنجیل؛ مسوول بخش امور دینی دبیرخانه مسجد کوفه گفت: راه اندازی مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی و ایستگاه های قرآنی در داخل و بیرون مسجد کوفه با همکاری حوزه علمیه از خدمات به زائران اربعین حسینی محسوب می شود.

 

وی افزود: مراکز پاسخگویی به سوالات زائران و ایستگاه های قرآنی در داخل مسجد شامل دو بخش بانوان و آقایان می شود و مراکز دیگر در مسجد «صعصعه بن صوحان» در منطقه «سهله» و منطقه «حواتم» و در مسیر بین دو شهر کوفه و نجف اشرف قرار داده شده اند.

 

شیخ زنجیل در ادامه اظهار کرد: کار این مراکز آموزش تصحیح قرائت سوره فتحه و سوره های کوتاه قرآنی و پاسخگویی به سوالات شرعی آنان در امور مختلف و به ویژه نماز است.

منبع: