مدیرکل کمیته امداد بوشهر:
اعتماد مردم بهترین سرمایه کمیته امداد استان بوشهر است
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اعتماد مردم بهترین سرمایه کمیته امداد استان بوشهر است.
كدخبر: 40519
1397/07/26

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، احمد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: مردم نقش بسیار مهم در برنامه‌های کمیته امداد دارند و مشارکت‌های مردمی زمینه‌ساز توسعه خدمات کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف حوزه مشارکت‌های مردمی بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان به ویژه در قالب صدقات و خیرات است و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه برای کمیته امداد است.

لطفی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های اکرام ایتام، اطعام ایتام، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، زکات، صدقات و خیرات، مفتاح الجنه، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌رود،

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: اجرای این طرح‌ها تنها با تکیه بر اعتماد مردمی میسر خواهد شد و لذا باید با اقدام خالصانه و عمل متواضعانه اعتماد مردم و خیرین را تقویت کرد.

در این آئین عبدالرضا واعظ به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بوشهر منصوب و معرفی شد و از زحمات رضا یاری‌منفرد معاون اسبق توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان نیز تقدیر شد.

عبدالرضا واعظ پیش از این به مدت چهار سال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان بوشهر بوده است.

منبع: