تعیین تکلیف مشکلات ادغام اتحادیه‌های قرآنی تا پایان هفته جاری/ تصویب ۳ فصل از شیوه‌نامه مؤسسات
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت از قول مساعد دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در رابطه با تعیین تکلیف مشکلات درباره موضوع ادغام اتحادیه‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد.
كدخبر: 40322
1397/07/22

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا؛ حسین بهبودی،‌ عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت؛ از برگزاری هشتادوششمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت طی امروز، ۲۱ مهرماه بدون حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآنی وزیر ارشاد خبر داد و اظهار کرد: طی این جلسه، پرونده تأسیس چهار مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان‌های اصفهان (۲ مؤسسه)، چهارمحال و بختیاری و مازندران بررسی و تصویب شد.
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت ادامه داد: در ادامه برگزاری جلسه امروز نیز موضوع مشکلات موجود در روند تشکیل اتحادیه واحد کشوری مطرح شد که طبق قول مساعدی که حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور داد، مشکلات درباره این موضوع تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.
بهبودی در ادامه تصریح کرد: دستور کار بعدی جلسه امروز به درخواست کمیته منتخب اتحادیه‌های واحد استان‌ها در مورد اضافه شدن این کمیته به‌کمیته‌ای که هیئت رسیدگی در رابطه با نظارت بر انتخابات مجمع عمومی اتحادیه کشوری تشکیل داده بود، مربوط می‌شد که با این درخواست نیز موافقت شد.
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در پایان بیان کرد: در ادامه جلسه امروز هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، موضوع شیوه‌نامه نظارت و ارزشیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور در دستور کار قرار گرفت که در پایان نیز سه فصل از پنج فصل این شیوه‌نامه به تصویب اعضای هیئت، رسیده و دو فصل دیگر نیز در جلسات بعدی هیئت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: