درخواست از ائمه جماعات جهت اطلاع رسانی «پیشگیری از تنبلی چشم»
از ائمه جماعات درخواست می شود به اطلاع والدینی که دارای کودک بین ۳ تا ۶ سال هستند برسانند، به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه و از سلامت دید کودکانشان مطمئن شوند.
كدخبر: 40085
1397/07/17

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم راهی برای کاهش نابینایی و یا نابینایی ناشی از این بیماری است که چندین سال است توسط سازمان بهزیستی در مهدهای کودک و آمادگی ها توسط مربیانی که قبلا به وسیله کارشناسان آموزش دیده‌اند، انجام می‌شود.

 

لذا با توجه به اینکه مسجد میعادگاه مقدسی است که از آن، همه امور مسلمین را می‌توان اداره کرد و امام جماعت به عنوان پدر معنوی محله، نیازهای متنوع اخروی و دنیوی فرزندان خود را پیگیری می‌ کند، از ائمه  جماعات درخواست می‌شود به اطلاع والدینی که دارای کودک بین ۳ تا ۶ سال هستند، برسانند، به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه و از سلامت دید کودکانشان مطمئن شوند.

 

بنابرگزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه تخصصی مسجد، والدین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر مربوط به پایگاه‌ها با شماره‌  ۸۸۷۸۷۱۹۸ -  ۷۷۵۱۰۰۶۷  -  ۸۸۷۷۹۳۵۶  -  ۳۶۸۰۶۸۸۰ تماس گرفته و یا به پورتال اداره کل بهزیستی استان تهران مراجعه کنند.

منبع: