امام جمعه دلوار:
تداوم عزت انقلاب اسلامی در سایه اطاعت از ولایت فقیه محقق می‌شود
امام جمعه دلوار گفت: تداوم عزت انقلاب اسلامی در سایه اطاعت از ولایت فقیه محقق می‌شود.
كدخبر: 24107
1397/03/03

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام علی زاهد دوست ظهر پنجشنبه در دیدار خانواده شهید محمد برهمند پور از شهدای سوم خرداد با گرامیداشت سالروز فتح الفتح خرمشهر اظهار داشت: ایثار، مقاومت و استکبار ستیزی آرمان و رسالت همه انبیاء الهی بوده و رمز توفیقات انبیاء در تبلیغ معارف الهی در واقع مقابله با ستمگران تاریخ بشریت بوده است.

وی اضافه کرد: امام راحل و عظیم الشان ما نیز به انبیاء الهی تاسی کرده و انقلاب اسلامی را بر پایه حمایت از مستضعفان و مقابله با طاغوت و ظلم ستمگران استوار کردند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت ‌المقدس از نقاط عطف دوران دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام به دلیل روحیه اخلاص و  تبعیت از امام و  ولی امر توانستند با دست خالی موفقیت بزرگی را کسب کنند که در تاریخ جاودانه باشد.

زاهددوست ادامه داد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایمان به خدا، اخلاص و اطاعت از ولایت فقیه بود و اگر امروز ما بخواهیم ادامه دهنده راه درخشان شهداء باشیم باید اطاعت پذیر فرمان امام و رهبر خود باشیم و در سایه اطاعت از ولایت فقیه راه عزتمندانه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

در این دیدار که بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر مهندس درویشی بخشدار و سرهنگ سلیمانی فرمانده سپاه امام حسین(ع) و جمعی از مدیران و روسای ادارات بخش دلوار نیز حضور داشتند./مهر

منبع: