مشارکت مردم در باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن
مدیر کمیته روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، راه‌اندازی باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن را با هدف ایجاد مشارکت مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی دانست.
كدخبر: 24099
1397/03/03

به گزارش مبشرین، فخرالدین اسماعیلی مدیر کمیته روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در برنامه تلویزیونی «رصد» شبکه قرآن و معارف سیما به تشریح برنامه‌های این کمیته پرداخت و ضمن تقدیر از رسانه ملی در جهت برپایی و پوشش نمایشگاه قرآن گفت: فعالیت‌های روابط عمومی به دو بخش پشتیبانی و خدمات‌رسانی تقسیم می‌شود که در بخش پشتیبانی، خدمات ارزنده‌ای به کمیته‌ها ارائه و زیرساخت‌هایی برای آنها فراهم شد و طی تعامل و همکاری با رسانه ملی و  رسانه‌های مکتوب، فعالیت‌های کمیته‌ها و بخش‌های مختلف به‌صورت مستمر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد همچنین به دیگر فعالیت‌های این کمیته اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی گسترده و نصب پلاکاردها و بنرهای تبلیغاتی در سطح معابر و در محوطه مصلای امام(ره) بر عهده روابط عمومی است و هرگونه اطلاع‌رسانی در غرفه‌ها و بخش‌ها با هماهنگی این کمیته انجام می‌شود.

اسماعیلی درباره باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن نیز گفت:  از ابتدا، سیاست معاونت قرآن و عترت بر ایجاد مشارکت در اجرای نمایشگاه بود و به همین منظور نیز نمایشگاه از انحصار پایتخت رهایی یافت و در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد. یکی از رویکردهای نمایشگاه بیست و ششم نیز راه‌اندازی باشگاه مجازی همراهان نمایشگاه است که با مشارکت علاقه‌مندان به حوزه فعالیت‌‌های قرآنی اداره می‌شود که عزیزان می‌توانند با عضویت در به سامانه اینترنتی iqfa.ir از مزایا و بن‌های خرید تا یک میلیون ریال و  همچنین جوایز نقدی  بدون قرعه کشی بهره‌مند شوند./تسنیم

منبع: