نیکوکاران بوشهری ۸ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از مشارکت خیران در رسیدگی به مشکلات نیازمندان گفت: خیران و نیکوکاران استان بوشهر در ماه مبارک رمضان سال قبل ۸ میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان کمک کردند.
كدخبر: 24034
1397/03/02

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در مراسم جشن رمضان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این جشن در چند محور برگزار می‌شود اظهار داشت: جشن رمضان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با بیش از 5 برنامه محوری در استان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی، اطعام و افطاری نیازمندان را از جمله این برنامه دانست و تصریح کرد: این برنامه با حضور خیران با دعوت از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت و گسترانیدن سفره‌های افطاری در مساجد و تکایا اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به برنامه محفل قرآنی گفت: برپایی محافل انس با قرآن، تفسیر قرآن و احکام یکی  دیگر از برنامه‌های کمیته امداد ویژه مددجویان در ماه مبارک رمضان است.

لطفی از اجرای طرح همنشینی با مستضعفین با عنوان مفتاح الجنه خبرداد و افزود: هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه برای مددجویان استان برگزار شود که در قالب این طرح مسئولان از بیماران صعب العلاج  سرکشی و بازدید و در رفع مشکلات آنان همکاری می‌کنند.

وی توسعه برنامه‌های اکرام و ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر در ماه مبارک رمضان دانست و خاطر نشان کرد: هم اکنون از 12 هزار کودک یتیم و بی‌بضاعت استان بوشهر از برنامه‌های طرح حمایت خیران استفاده می‌کنند که  4 هزار نفر از این کودکان نیازمند حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر دریافت کمک‌های مردمی و توزیع سبد غذایی به صورت شبانه برای مستضعفین با عنوان همیان مولا را از دیگر برنامه‌ها دانست.

لطفی با بیان اینکه پارسال بیش از 8 میلیارد تومان با مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان به نیازمندان کمک شد تصریح کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری و میان نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

منبع: