سعید پرویزی بعد از کسب رتبه اول در مسابقات بین‌المللی:
به دنبال ارتقای تلاوتم هستم/برای جایزه نقدی هنوز تصمیم نگرفته‌ام
سعید پرویزی نماینده کشورمان در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در رشته قرائت پس از کسب رتبه برتر، از تلاش برای ارتقای تلاوتش گفت.
كدخبر: 2349
1396/02/07

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پس از کسب رتبه برتر در رشته‌های قرائت و حفظ توسط سعید پرویزی و موسی معتمدی در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، این مسابقات با پایانی خوش برای کشورمان به اتمام رسید.
سعید پرویزی نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات که تلاوت ابتدایی مراسم اختتامیه را نیز بر عهده داشت پس از دریافت جوایز با ابراز احساسات بسیاری از دوستانش مواجه شد و پس از آن به گفت‌وگویی صمیمی با ایکنا پرداخت.

*حس و حالتان بعد از کسب رتبه اول چیست؟
الحمدلله خوشحال هستم که توانستم مردم ایران را خوشحال کنم و پرچم شیعه را بالا ببرم.

* بعد از کسب رتبه اول در مسابقات بین المللی برنامه شما چه خواهد بود؟
قصد دارم از این به بعد روی تلاوت‌های خودم به ویژه روی تلاوت‌های مجلسی سرمایه گذاری کنم و آن را ارتقاء دهم، دومین برنامه این است که روی بحث مفاهیم و بالا بردن دانش تفسیر کار کنم چراکه علاقه‌مند هستم که علمم را در این زمینه بالا ببرم و در نهایت علاقه‌مند هستم که در بحث کمک کردن به قرآن آموزان فعالیت کنم و خدمتگذار آنها باشم.

* کسب این رتبه حاصل چند سال تلاش است؟
کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی ایران حاصل بیست تا بیست و پنج سال تلاش و زحمت بنده است.

*چند دوره در مسابقات حضور داشته‌اید؟
در مسابقات کشوری اوقاف چهارمین دوره بود که شرکت کردم و منجر به حضورم در مسابقات بین‌المللی ایران شد اما حدوداً هفت دوره در مسابقات اوقاف شرکت داشته‌ام.

* با جایزه دریافتی چه می‌کنید؟
هنوز به من جایزه نقدی داده نشده و من هم نمی‌دانم مبلغ آن چقدر است اما در هر حال هنوز برای خرج کردن آن فکری نکرده‌ام.

کلام آخر؟
از همه عزیزانی که به سالن محل برگزاری رقابت‌ها آمدند، تشویق کردند، روحیه دادند و یا در فضای مجازی پیامی دادند و در کل به هر شکلی به من کمک کردند و ابراز احساسات داشتند تشکر می‌کنم.

منبع: