مدیرکل تبلیغات بوشهر:
ارتقای کیفیت تولید داخلی راهکار اساسی تحقق شعار سال است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اهتمام به خرید کالای ایرانی و ارتقای کیفیت تولید داخلی راهکار اساسی تحقق شعار سال است.
كدخبر: 18137
1397/01/02

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری شروع سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: اهتمام به خرید کالاهای ایرانی و ارتقاء کیفیت تولید داخلی راهکار اساسی تحقق شعار سال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت و تقارن آن با فصل نیایش گفت: مقام معظم رهبری همه ساله عنوانی را برای سال تعیین می فرمایند که برکات بسیار زیاد و فلسفه مهمی دارد.

وی تصریح کرد: معظم له در طول چند سال پی‌درپی عناوین مختلفی با موضوع اقتصاد مقاومتی تعیین می‌کنند که توصیه هایی دارند مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی اگر بخواهد به رسالت خود عمل کند باید روی پای خودش بایستد و وابسته به بیگانگان نباشد، به همین دلیل سال را به نام اقتصاد مقاومتی و با نگاه تقویت بنیه داخلی نظام نامگذاری می فرمایند که این مهم بیانگر این است که اگر بخواهیم نظام و انقلاب اسلامی را نجات بدهیم مستلزم عمل به توصیه های مقام معظم رهبری است که باید آنها را به‌ عنوان چراغ راه خود قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال هم مقام معظم رهبری در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه اسلامی سال ۹۷ را به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری فرمودند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کالای ایرانی را در جامعه تقویت کنیم دو راهکار در جهت نامگذاری شعار سال و تحقق این امر مهم لازم است انجام دهیم، مرحله اول همه مراکز تولیدی تلاش کنند کالاهای با مرغوبیت قابل قبول تولید کنند و وقتی مردم احساس کنند کالای ایرانی می توانند بهترین کیفیت را داشته باشد یقینا از مصرف آن استقبال می‌کنند، کما اینکه کالاهای داخلی که با کیفیت مطلوب تولید شده اند مورد اقبال مردم قرار گرفته اند.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: نام‌گذاری شعار سال این پیام را می دهد که ما به‌عنوان کشور مسلمان و کهن می توانیم جزء بهترین کشورها در سطح جهان باشیم و مهندسین، کارگران و همه نهادها و کارگاه های مرتبط با تولید به بهبود کیفیت کالا تولیدی بیاندیشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: مرحله دوم، به مردم و جامعه مربوط می‌شود که باید نگاه خود را از خارج قطع کنند و به سمت مصرف کالاهای داخلی حرکت کنند تا با حمایت از تولید داخلی با کیفیت و اهتمام به خرید کالاهای ایرانی زمینه تحقق این شعار ارزشی و عزتمند را در جامعه فراهم کنند.

وی ابراز داشت: در همین راستا هم مسئولین دستگاه‌های تولیدی و نظارتی تلاش خود را انجام بدهند و با توجه به مشکلات معیشتی که مردم دارند، با افزایش قدرت خرید مردم و انجام کارهای کارشناسی، مردم با سهولت بهتری بتوانند مایحتاج خود را از کالاهای ایرانی انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی در خاتمه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که همه اقشار مردم بتوانند با حرکت در راستای تحقق شعار سال، زمینه ارتقاء اقتصاد مقاومتی و قطع نظر از وابستگی از بیگانگان و کشور را فراهم کنند./مهر

 

منبع: