به یاد شهدای مدافع حرم؛
بازی رایانه‌ای «مقاومت تا پیروزی» رونمایی شد
در آئینی با حضور امام جمعه بندر دیر و مدیرکل کتابخانه عموی استان بوشهر از بازی رایانه‌ای « مقاومت تا پیروزی» رونمایی شد.
كدخبر: 18105
1396/12/29

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر دوشنبه‌شب در آیین رونمایی از بازی رایانه ای« مقاومت تا پیروزی» اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ایران زمین در زمینه استعداد نه تنها چیزی از دیگران کم ندارند بلکه برتر نیز هستند.

وی  با تأکید بر لزوم حمایت مسئولین از نخبگان افزود: باید بستر های لازم برای بروز و ظهور استعداد های جوانان فراهم شود تا شاهد  نقش آفرینی این عزیزان در عرصه های بالاتر باشیم.

سازنده بازی رایانه ای« مقاومت تا پیروزی» در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این بازی به یاد دو شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد کیهانی و محسن حججی و در مقابل بازی  آمریکایی کانتر ساخته شده است.

سلمان حسین پور  با بیان اینکه کیفیت این بازی در مقایسه با بازی  آمریکایی کانتر بسیار بالاتر است، افزود: آنچه در این بازی مد نظر ما بوده واقعیت پردازی است.

وی  با بیان اینکه این بازی در استدیو  بازی سازان و انیمیشن  سازی مرصاد ساخته است، گفت: حجت الاسلام  اسماعیل بحرانی در بخش پشتیبانی، حجت الاسلام مهدی عاشوری به عنوان مشاور و نویسنده، سجاد سعید نیا در بخش گرافیک و مهدی بحرانی نیز در صداگذاری این بازی همکاری داشته‌اند.

حسین پور خاطرنشان کرد: بعد از حضور در مسابقات طراحی بازی ان جی و کسب رتبه دوم در ایران و رتبه جهانی ۱۹۱ دو درخواست از اروپا برای ساخت بازی داشتم اما با توجه به عشق به ایران اسلامی این درخواست ها را رد کردم و اکنون با مجموعه کانون بسیج سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر همکاری می کنم.

وی با تقدیر از حمایت های مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر تأکید کرد: برای ساخت بازی ها و انیمیشن های دیگر در آینده به حمایت مسئولین و خیرین نیازمندم.

سلمان حسین پور ۱۵ساله و دانش آموز مقطع نهم آموزشگاه حافظ دیر است که در زمینه طراحی و ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی  فعالیت می کند.

 

منبع: