امام جمعه دلوار:
استان بوشهر دیار حماسه و دلاورمردی است
امام جمعه دلوار گفت: این سرزمین دیار حماسه، دلاورمردی و میدان عمل در برابر متجاوزین به سرزمین اسلامی است.
كدخبر: 15698
1396/10/27

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام علی زاهددوست صبح چهارشنبه در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در منزل شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: در روز قیامت هر کسی جایگاهی دارد و جایگاه خانواده شهدا بسیار جایگاه رفیع و در صف پیامبران و ائمه(ع) خواهد بود.

وی افزود: اینکه کسی برای دفاع از آرمان‌های اسلام و مسلمانان مظلوم قید زندگی دنیایی را بزند و کیلومترها دورتر از مرزهای میهن اسلامی به مبارزه با ایادی استکبار بپردازد، کار ارزشمند و عظیمی است و هیچ کس جز خود پروردگار نمی تواند پاداش این اقدام ارزشمند را به آنان بدهد.

امام جمعه دلوار بیان کرد: رسیدگی و پیگیری مشکلات و امورات خانواده های شهدا لازم و ضروری است و مسئولان و مردم باید به خدمت بی منت به خانواده های شهدا افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران، افغانستان، سوریه، عراق و همه کشورهای اسلامی باید خود را مدیون خون شهدای مدافع حرم بدانند چرا که اگر امروز امنیت داریم و از شر داعش در امان هستیم به برکت مجاهدت و جانفشانی شهدای مدافع حرم است.

حجت‌الاسلام زاهددوست تصریح کرد: مردم قدر شهدا را می‌دانند و این پیروزی‌هایی که در سوریه و عراق نصیب جبهه مقاومت شد، به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان اسلام بود.

وی ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق، افتخار بزرگی بود که آن هم به برکت خون شهدا و مجاهدت مدافعان حرم رقم خورد.

امام جمعه دلوار اظهار داشت: امیدواریم خداوند توفیقی بدهد تا به خواسته این شهدا عمل کنیم و راه پر افتخار آنها را ادامه دهیم.

وی گفت: شهید عزیز ما شهید احمدی جوان اولین  شهید مدافع حرم استان بوشهر است، ایشان جوانی مومن و متعهد بودند و درعین ‌حالی که در کسوت مقدس پاسداری سپاه بود، یک چهره فعال فرهنگی و قرآنی نیز محسوب می‌شد که در نهایت با خلوص نیت در راه دفاع از حرم و حریم اهل بیت به فیض عظیم شهادت نائل شد.

زاهددوست افزود: سردار شهید رئیسعلی دلواری هم جوانی مومن و شجاع از این دیار که با همت بلند خود و با قدرت اخلاص و ایمان خود توانستند هیمنه استعمار را در هم بپیچد و در همین سرزمین بینی آنها را به خاک بمالد و زانوی استکبار را خم کند.

وی اضافه کرد: این سرزمین دیار حماسه، دلاورمردی و میدان عمل در برابر متجاوزین به سرزمین اسلامی است.

امام جمعه دلوار بیان کرد: بیش از یک قرن گذشته جوانان و مردان و زنان این منطقه استکبارستیزی خود را در عمل ثابت کرده‌اند و اگر آنروز سردار شهید رئیسعلی دلواری با قدرت در برابر زورگویان و مستکبرین ایستاد امروز هم فرزندان شهید رئیسعلی دلواری با همان انگیزه دینی و معنوی آماده جانفشانی در راه اسلام و دین هستند،/مهر

 

منبع: