حرکت در مسیر رهبری و پاسداری از خون شهدا عامل بقای نظام اسلامی است
استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه، عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون رشادت شهدا است گفت: حرکت در مسیر رهبری و پاسداری از خون شهدا عامل بقای نظام اسلامی است.
كدخبر: 15651
1396/10/25

به گزارش مبشرین، عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم تشییع شهید حمید انبارکی در فرودگاه بوشهر با بیان اینکه شهدا هرچه در وجودشان بود در طبق اخلاص گذاشتند اظهار داشت: شهدا برای پاسداری از دین مبین اسلام،  نظام  و انقلاب اسلامی هرچه در وجودشان بود در طبق اخلاص گذاشتند.

وی، با بیان اینکه اجر و پاداش شهادت نزد ایزد منان بسیار والا است افزود: آن چیزی که در دین و مکتب اسلام قابل قیاس به هیچ چیز نیست جهاد در راه خدا و شهادت است چراکه شهادت انسان را به کمال و سعادت می‌رساند و جامعه را از دست دشمنان مصون نگه می‌دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راه  و فرهنگ شهدا ادامه دارد تصریح کرد: امنیت، آرامش، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای والامقام است.

گراوند با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یافته است افزود:  فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در بین مردم استان بوشهر به ویژه جوانان تبلور یافته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه، عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون رشادت شهدا است گفت: پاسداری از انقلاب، نظام اسلامی ایران و ارزش‌های والای اسلام از آرمان‌ها و اهداف شهدا است که این مهم رسالت همگانی است.

وی با قدردانی از حضور با شکوه مردم بوشهر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمید انبارکی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه بوشهر همواره راه و مسیر شهدا را ادامه می‌دهند و با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع این شهید والامقام نشان دادند که ادامه دهنده آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند./تسنیم

منبع: