آغاز نام‌نویسی یازدهمین دوره مسابقات سراسری برادران دارالقرآن امام علی(ع)
یازدهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش برادران، طی روزهای بیست و هشتم بهمن ماه الی چهارم اسفندماه سال۱۳۹۶ در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن در قم برگزارمی‌شود.
كدخبر: 15649
1396/10/25

به گزارش مبشرین، یازدهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش برادران، طی روزهای بیست و هشتم بهمن ماه الی چهارم اسفندماه سال1396 در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن در قم برگزارمی‌شود.

بنا بر این گزارش، این مسابقات قرآنی در  6 رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر شانزده سال و بالای شانزده سال ویژه برادران در قم برگزار خواهد شد.

زمان ثبت‌نام از روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه‌شنبه دهم بهمن ادامه خواهد داشت، ضمناً داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات، حتما دارای حساب بانکی بوده (ترجیحاً حساب بانک ملت، جهت واریز جوایز) و سپس به سامانه دارالقرآن علامه طباطبایی به نشانی Quran.dqat.ir مراجعه کرده و فرم‌های ثبت‌نام را تکمیل کنند و پس از پایان فرصت هفت روزه ثبت نام، به‌مدت سه روز می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را فقط ویرایش کنند و از روز 23 بهمن ماه جهت چاپ کارت شرکت در جلسه مجدداً به سایت مراجعه کنند.

منبع: